مسیر همیشه یکسان است

مسیر همیشه یکسان است

برای راه‌اندازی یک استارت‌آپ سودآور در سال 2020 باید شروع کنید. اتفاقات زیادی می‌تواند در طول 12 ماه رخ دهد. پائولو کوئلیو می‌گوید: زمانی که چیزی می‌خواهید، تمام دنیا هم‌پیمان می‌شوند تا به شما کمک کنند.

عبده ریانی، کارآفرین/ منبع فوربز

آنچه برای راه‌اندازی یک استارت‌آپ پرسود در سال 2020 وجود دارد، برای ده‌ها سال است که هیچ تغییری نکرده و به این زودی‌ها هم تغییر نخواهد شد. بهترین توصیه برای کارآفرینانی که به دنبال راه‌اندازی استارت‌آپ در سال جاری هستند، صبر نکردن برای سال آینده است.

دورکاری همیشه وجود داشته است و درعین‌حال دسترسی بی‌سابقه به استعدادهای جهانی و سرمایه‌گذاری‌های جدید در حال افزایش است.

برای راه‌اندازی یک استارت‌آپ سودآور در سال 2020 باید شروع کنید. اتفاقات زیادی می‌تواند در طول 12 ماه رخ دهد. پائولو کوئلیو می‌گوید: زمانی که چیزی می‌خواهید، تمام دنیا هم‌پیمان می‌شوند تا به شما کمک کنند.

سه مرحله زیر می‌تواند در شش ماه انجام شود، حتی اگر شما در شروع به کار استارت‌آپتان به‌طور پاره‌وقت کارکنید. این راه‌حل‌ها شمارا در مسیری درست به سمت سودآوری قرار خواهند داد.

 

  1. ایده خود را اسکن کنید

اگر می‌خواهید امسال یک تجارت سودآور بسازید، هیچ جایی برای شروع اشتباهات وجود ندارد و اشتباهات اجتناب‌ناپذیر هستند. برای سرمایه‌گذاری روی یک محصول، شما باید بدانید که آیا مردم به آن احتیاج دارند یا حاضرند برای آن محصول یا خدمات هزینه‌ای بپردازند یا خیر. بنابراین اولین قدم، آزمایش ایده شما قبل از حرکت به جلو و انجام تمام کارهاست.

کمترین کاری که می‌توانید بکنید این است که از ده‌ها خریدار بالقوه محصول خود سؤال کنید که آیا به محصول شما نیاز دارند یا خیر. هدف این است که فوریت‌های نیاز به راه‌حل بهتر را کشف کنیم.

در پایان این مرحله، باید به شناسایی مشکلی که ارزش حل کردن داشته باشد برسید و ایده خود را اصلاح کنید.

 

  1. ایده خود را یک‌بار دیگر امتحان کنید

بسیاری از ایده‌ها روی کاغذ عالی هستند، اما به‌عنوان یک کسب‌وکار واقعی شکست می‌خورند. علاوه بر این، هیجان کاربران بالقوه (مصاحبه‌شوندگان) می‌تواند به‌سرعت از بین برود و جواب‌های آنها را نباید به‌عنوان جواب قطعی موفقیت در کسب‌وکار به شمار آورد.

اگر می‌خواهید امسال یک کسب‌وکار سودآور ایجاد کنید، باید کمی سرمایه‌گذاری بیشتر در این مرحله از اعتبار سنجی پیش از تولید محصول اصلی انجام دهید. کارهای زیادی است که در این مرحله باید انجام دهید. در این مطلب 2 مورد بیان‌شده است.

ساختن یک محصول به زمان و هزینه نیاز دارد. اما طراحی ایده شما نسبتاً سریع و ارزان است. طرح‌های محصول را توسط ده کاربر بالقوه و ده نفر کاربرد دیگر اجرا کنید. این آزمایش ساده می‌تواند به شما کمک کند که به دنبال نظرات همه باشید و از تکیه روی جواب گروه اول خودداری کنید. این اقدام به شما کمک می‌کند تا ویژگی‌های کلیدی محصول را بشناسید.

دومین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که به‌عنوان پاداش، محصول خود را با تخفیف سالانه یا حتی پیشنهاد تخفیف برای تمام عمر 50 خریدار اول ارائه دهید. این نه‌تنها یک سیگنال اعتبار سنجی قوی را به شما ارائه می‌دهد، بلکه به شما کمک می‌کند تا مراحل بعدی تجارت را تأمین کنید.

 

  1. محصولتان را بسازید

دو مرحله قبلی، تمام بینش لازم برای ساخت محصول را به شما ارائه می‌دهد. اگر ایده‌تان از طریق ارائه طرح‌ها و مکالمات تأیید شد، امسال بیش از نیمی از راه ساختن یک تجارت سودآور را طی کرده‌اید و دیگر ساختن محصول، بخش آسان کار است.

این سه مرحله، نقشه راه سریع برای راه‌اندازی ایده شما در سال جاری است. اگر الان این کار را انجام ندهید، سال آینده مسیر تغییر نخواهد کرد. این دیگر به خود شما بستگی دارد.